ارزیابی میدانی از گروه آموزشی اطفال بیمارستان اکباتان
ارزیابی میدانی از گروه آموزشی اطفال بیمارستان اکباتان
در راستای ارائه خدمات مطلوب تر در زمینه آموزشی و درمانی، گروه کودکان بیمارستان اکباتان همدان مورد بازدید میدانی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، در روز دوشنبه ۱۴۰۵/۰۳/۱۸ بازدید میدانی از فعالیت های آموزشی گروه کودکان توسط رئیس و معاونین دانشکده پزشکی صورت گرفت.
ابتدا در این مراسم، رئیس بیمارستان اکباتان حضور تیم بازدید کننده را خیرمقدم گفت و ابراز امیدواری کرد که با اقداماتی اینچنینی و تعاملات بین دانشکده و بیمارستان شاهد پیشرفت هر چه بیشتر در جهت آموزش و پژوهش مجموعه و خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان باشیم.
در ادامه مراسم، کارآموزان، کارورزان و دستیاران به بیان مسائل و چالش های پیش رو در مجموعه در حضور ارزیابان پرداختند.
در نشستی که با حضور دکتر کامکاری، معاونین و تیم ارزیاب دانشکده و به میزبانی دکتر افشین فیاضی رئیس بیمارستان، دکتر سبزه ای معاون آموزشی و دکتر حسینی مدیر گروه کودکان برگزار شد، رئیس دانشکده پزشکی از زحمات گروه آموزشی اطفال در بیمارستان تشکر کرد. سپس دکتر شفیعی معاون تحصیلات تکمیلی دانشکده به بیان آیتم های ارزیابی پرداختند و نتایج ارزیابی مورد بحث و بررسی حاضرین قرار گرفت.
در ادامه، دکتر مجیدی معاون آموزش پزشکی عمومی مواردی را در رابطه با آموزش کارآموزان و دستیاران مطرح نمودند و دکتر آرمان جهانگیری مدیر توسعه آموزش پزشکی با توجه به بررسی های میدانی و مصاحبه با فراگیران به ذکر نکات قابل توجهی در راستای رفع مسائل و مشکلات آموزشی پرداختند.
سپس دکتر دارابی معاون تخصصی و فوق تخصصی دانشکده بیان نمودند که گروه اطفال از جمله گروه هایی بودند که به دلیل برگزاری منظم جلسات مورد قدردانی قرار گرفتند.
در ادامه، دکتر حسینی با ارائه توضیحاتی در مورد برنامه آموزشی گروه کودکان، از استقبال دستیاران این گروه از برنامه های آموزشی که هر سه ماه مورد بازبینی قرار می گیرد، خبر داد.
روابط عمومی دانشکده پزشکی همدان
نظر دهید