برگزاری جلسه مشترک مراکز تحقیقاتی و پژوهشی مرتبط با دانشکده پزشکی
برگزاری جلسه مشترک مراکز تحقیقاتی و پژوهشی مرتبط با دانشکده پزشکی
در راستای استحکام هر چه بیشتر ارتباط بین آموزش و پژوهش پزشکی و با هدف هماهنگی مراکز تحقیقاتی و پژوهشی با دانشکده، نشستی با حضور رئیس و معاونین دانشکده و رؤسا و معاونین این مراکز در دفتر ریاست دانشکده برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، در روز یکشنبه مورخ 1405/03/031 جلسه ای با حضور رؤسای مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، رئیس و معاونین دانشکده پزشکی در دفتر ریاست دانشکده برگزار گردید.
در این جلسه به بحث و بررسی حول محور پایان نامه ها و مقالات پرداخته شد.
تاکید بر ارتباطات بیشتر اساتید بالینی، پایه، همکاران آمار و اپیدمیولوژی جهت تقویت طرحهای تحقیقاتی و پایان نامه هایی که در قالب موضوعات بالینی نگاشته می شوند، نیز از جمله مباحث مطرح شده در جلسه مذکور بود.
این نشست با حضور دکتر کامکاری رئیس دانشکده پزشکی به عنوان رئیس جلسه، دکتر صریحی رئیس مرکز تحقیقات فیزیولوژی اعصاب دانشگاه، دکتر مجیدی معاون آموزش پزشکی دانشکده، دکتر آرتیمانی سرپرست مرکز تحقیقات باروری و ناباروری، دکتر علیخانی رئیس مرکز تحقیقات عفونی و سرپرست پژوهشکده علوم بالینی ابن سینا، دکتر رضوان نجفی سرپرست مرکز تحقیقات پزشکی مولکولی، دکتر وحیدی نیا سرپرست مرکز تحقیقات سلامت تغذیه و دکتر مجتبی طیبی معاون مرکز تحقیقات اختلالات رفتاری و سوء مصرف مواد تشکیل شد.
نظر دهید